Skargi i wnioski

Informacja o przyjmowaniu obywateli w KWP w Gorzowie Wlkp. przez kierownictwo lub upoważnione osoby oraz informacja o sposobie złożenia skargi/wniosku

Informacja o sposobie złożenia skargi/wniosku oraz informacja o przyjmowaniu obywateli w KWP w Gorzowie Wlkp.  przez kierownictwo lub upoważnione osoby Skargi/wnioski można składać:
  • listownie na adres:  

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GORZOWIE WLKP.

ul. Kwiatowa 10 

66-400 Gorzów Wlkp.
 

 

  • doręczyć osobiście – w siedzibie KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10 (wejście od ul. Sielskiej)

 

  • osobiście do protokołu – w siedzibie KWP w Gorzowie Wlkp.

Ważne ! Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/Wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji,
  • dokładny opis zdarzenia.

Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą.
Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach sprawy bez udzielenia odpowiedzi występującemu.

Zgodnie z § 8 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków -  skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.

Kierownictwo KWP w Gorzowie Wlkp. przyjmuje interesantów
w każdy poniedziałek w godzinach 10.00-18.00 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod nr tel.
47 791 1113

W Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. z upoważnienia i w imieniu Komendanta interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są przez wyznaczone osoby z Wydziału Kontroli – od  poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, tj. 07.30 – 15.30.

Funkcjonariusze Wydziału Kontroli KWP w Gorzowie Wlkp. udzielają informacji telefonicznie w godzinach  08.00-15.00 pod numerami 47 791 1470, 47 791 1478, 47 791 1486, 47 791 1473.

„Policyjny telefon zaufania” 95 738 14 84 | 800 16 26 16

Telefon zaufania służy do przyjmowania informacji:

  • przestępstw oraz ich sprawców w sytuacji, gdy rozmówca nie chce złożyć zawiadomienia
    o przestępstwie;
  • osób poszukiwanych;
  • braku reakcji Policji na zgłoszenie, zawiadomienie o przestępstwie lub wykroczeniu
    albo na informację o jego sprawcach;
  • działań lub powiązań przestępczych funkcjonariuszy oraz pracowników Policji;
  • niewłaściwego wykonywania czynności służbowych przez funkcjonariuszy oraz pracowników Policji.

Powrót na górę strony